BADANIA SATYSFAKCJI KLIENTA
Sukces rynkowy instytucji wiąże się z ciągłym doskonaleniem. Badania satysfakcji klienta mogą dostarczyć skutecznych narzędzi do poprawy rentowności, organizacji pracy oraz wizerunku. Badania satysfakcji klientów w swej istocie przyczyniają się do pozytywnego postrzegania przez klientów danej firmy lub instytucji. Rosnące wymagania związane z koniecznością dostosowania się firm i instytucji do wymagań i norm (takich jak np. ISO 9001) dodatkowo podkreślają istotę i rolę badań potrzeb klientów.
Badania satysfakcji klienta prowadzone przez Firmę BD Center przyczyniają się do wzrostu efektywności funkcjonowania firmy lub instytucji w kluczowych sferach jej działalności.
W obszarze badań dotyczących satysfakcji klienta, BD Center oferuje:
- Diagnozowanie oczekiwań i wymagań klientów lub pracowników
- Zrozumienie zagadnień relacji z klientami lub pracownikami
- Określenie w jakim stopniu firma lub instytucja zaspokaja oczekiwania oraz wymagania pracowników
- Kształtowanie nowej jakości usług i produktów
- Ustalenie priorytetów, celów i standardów oraz określenie w jakim stopniu zostały one osiągnięte
-
Ocenę wpływu zmian wprowadzonych w polityce jakości oferowanych usług