Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.   zamknij

BADANIA SATYSFAKCJI KLIENTA

Sukces rynkowy instytucji wiąże się z ciągłym doskonaleniem. Badania satysfakcji klienta mogą dostarczyć skutecznych narzędzi do poprawy rentowności, organizacji pracy oraz wizerunku. Badania satysfakcji klientów w swej istocie przyczyniają się do pozytywnego postrzegania przez klientów danej firmy lub instytucji. Rosnące wymagania związane z koniecznością dostosowania się firm i instytucji do wymagań i norm (takich jak np. ISO 9001) dodatkowo podkreślają istotę i rolę badań potrzeb klientów.

Badania satysfakcji klienta prowadzone przez Firmę BD Center przyczyniają się do wzrostu efektywności funkcjonowania firmy lub instytucji w kluczowych sferach jej działalności.

W obszarze badań dotyczących satysfakcji klienta, BD Center oferuje:

  • Diagnozowanie oczekiwań i wymagań klientów lub pracowników
  • Zrozumienie zagadnień relacji z klientami lub pracownikami
  • Określenie w jakim stopniu firma lub instytucja zaspokaja oczekiwania oraz wymagania pracowników
  • Kształtowanie nowej jakości usług i produktów
  • Ustalenie priorytetów, celów i standardów oraz określenie w jakim stopniu zostały one osiągnięte
  • Ocenę wpływu zmian wprowadzonych w polityce jakości oferowanych usług