BADANIA SPOŁECZNE
Badania społeczne stanowią istotny element społeczeństwa obywatelskiego i współczesnej kultury. Realizowane przez Firmę BD Center badania służą opisowi i diagnozie różnorodnych procesów i obszarów życia publicznego. Dostarczają tym samym rzetelną oraz obiektywną wiedzę na temat wybranych problemów życia społecznego.
Firma BD Center systematycznie gromadzi i analizuje dane dotyczące tematyki społecznej i politycznej. Przy opracowywaniu badań i analiz BD Center współpracuje z renomowanymi instytutami badawczymi z Polski oraz zagranicy. Firma posiada duży kapitał wiedzy i doświadczenia, gwarantując tym samym dostarczenie Państwu kompetentnych i rzetelnych danych.
Bogate doświadczenie Firmy BD Center w realizacji badań społecznych przekłada się na szeroką ofertę usług w sektorze problematyki społecznej.
BD Center proponuje Państwu usługi z zakresu:
1. badań społeczności lokalnych w tym:
- badania i analizy lokalnych problemów społecznych
- badania postaw i preferencji społeczeństwa wobec planowanych zmianw sferze politycznej i gospodarczej kraju i regionu
- monitoring reakcji na bieżące wydarzenia
- badanie kapitału społecznego i intelektualnego
- badanie satysfakcji z funkcjonowania instytucji i osób publicznych
- badanie postaw i opinii lokalnych społeczności
- badania wartości społecznych
- monitoring działań i przedsięwzięć lokalnych samorządów
2. badań politycznych w tym:
- badania preferencji wyborczych
- badania oceny działań organów władzy
- badania przedwyborcze
- badania przedwyborcze typu Exit Poll
- badania na użytek kampanii wyborczych
- badania wizerunku polityków i ugrupowań politycznych
- badania zawartości mediów pod kątem analiz politycznych
- analiza strategii wyborczych
3. badań rynku pracy w tym:
- badania zawodów deficytowych i nadwyżkowych na lokalnych rynkach zatrudnienia
- badania popytu na pracę
- badania oczekiwań pracodawców w odniesieniu do kwalifikacji zawodowych kandydatów do pracy
- gromadzenie informacji o powstających miejscach zatrudnienia w celu dostosowania do nich szkoleń
- badania jakości kształcenia
- badania losów absolwentów
- badania atrakcyjności oferty szkoleniowo-edukacyjnej
4. badań rynku medialnego w tym:
- badania czytelnictwa prasy
- badania audytorium stacji radiowych
- badania reklamy zewnętrznej
- badania potrzeb i konsumpcji kultury
- badania medialne ad-hoc
- badania opinii dziennikarzy
- badania wizerunku mediów w odbiorze lokalnych społeczności
5. badań bezpieczeństwa publicznego i powszechnego
6. badań opinii publicznej