Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.   zamknij

BADANIA SPOŁECZNE

Badania społeczne stanowią istotny element społeczeństwa obywatelskiego i współczesnej kultury. Realizowane przez Firmę BD Center badania służą opisowi i diagnozie różnorodnych procesów i obszarów życia publicznego. Dostarczają tym samym rzetelną oraz obiektywną wiedzę na temat wybranych problemów życia społecznego.

Firma BD Center systematycznie gromadzi i analizuje dane dotyczące tematyki społecznej i politycznej. Przy opracowywaniu badań i analiz BD Center współpracuje z renomowanymi instytutami badawczymi z Polski oraz zagranicy. Firma posiada duży kapitał wiedzy i doświadczenia, gwarantując tym samym dostarczenie Państwu kompetentnych i rzetelnych danych.

Bogate doświadczenie Firmy BD Center w realizacji badań społecznych przekłada się na szeroką ofertę usług w sektorze problematyki społecznej.

BD Center proponuje Państwu usługi z zakresu:

1. badań społeczności lokalnych w tym:

  • badania i analizy lokalnych problemów społecznych
  • badania postaw i preferencji społeczeństwa wobec planowanych zmianw sferze politycznej i gospodarczej kraju i regionu
  • monitoring reakcji na bieżące wydarzenia
  • badanie kapitału społecznego i intelektualnego
  • badanie satysfakcji z funkcjonowania instytucji i osób publicznych
  • badanie postaw i opinii lokalnych społeczności
  • badania wartości społecznych
  • monitoring działań i przedsięwzięć lokalnych samorządów

2. badań politycznych w tym:

  • badania preferencji wyborczych
  • badania oceny działań organów władzy
  • badania przedwyborcze
  • badania przedwyborcze typu Exit Poll
  • badania na użytek kampanii wyborczych
  • badania wizerunku polityków i ugrupowań politycznych
  • badania zawartości mediów pod kątem analiz politycznych
  • analiza strategii wyborczych

3. badań rynku pracy w tym:

  • badania zawodów deficytowych i nadwyżkowych na lokalnych rynkach zatrudnienia
  • badania popytu na pracę
  • badania oczekiwań pracodawców w odniesieniu do kwalifikacji zawodowych kandydatów do pracy
  • gromadzenie informacji o powstających miejscach zatrudnienia w celu dostosowania do nich szkoleń
  • badania jakości kształcenia
  • badania losów absolwentów
  • badania atrakcyjności oferty szkoleniowo-edukacyjnej

4. badań rynku medialnego w tym:

  • badania czytelnictwa prasy
  • badania audytorium stacji radiowych
  • badania reklamy zewnętrznej
  • badania potrzeb i konsumpcji kultury
  • badania medialne ad-hoc
  • badania opinii dziennikarzy
  • badania wizerunku mediów w odbiorze lokalnych społeczności

5. badań bezpieczeństwa publicznego i powszechnego

6. badań opinii publicznej