Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.   zamknij

BADANIA MARKETINGOWE

Istotą badań marketingowych jest uzyskanie informacji ułatwiających podejmowanie trafnych decyzji. W problematykę badań marketingowych wpisują się działania firmy BD Center, które koncentrują się na dostarczaniu Państwu danych wspomagających podejmowanie właściwych decyzji w istotnych działaniach produkcyjnych, usługowych czy handlowych.

Nasza oferta obejmuje m.in.:

  • identyfikację rynku docelowego przedsiębiorstwa
  • wybór najbardziej korzystnych segmentów rynku
  • określenie chłonności rynku, wielkości podaży i możliwej do osiągnięcia wysokości sprzedaży
  • określenie mechanizmów i przejawów konkurencji rynkowej
  • ustalenie rynkowej wartości oferowanych produktów oraz stopnia ich akceptacji przez nabywców
  • analizę kanałów dystrybucji oraz sieci detalicznych punktów sprzedaży
  • badania reklamy, jej kosztów, efektywności oraz rozmiarów i charakteru audytorium
  • określenie pozycji przedsiębiorstwa wobec nabywców i konkurencji oraz udziału, jaki zajmuje na rynku produkcja i sprzedaż produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo
  • badanie wizerunku przedsiębiorstwa i produktów
  • badanie wzorców zachowań i preferencji konsumentów
  • badanie klimatu organizacyjnego i opinii pracowniczej

 

Firma BD Center prowadzi badania marketingowe dotyczące następujących zagadnień:

Badania rynku

Badania produktu

Badania cen

Badania dystrybucji

Badania promocji

Badania B2B

Badania B2B (Business-to-business) to specyficzna część rynku badań, gdzie analizowanymi jednostkami są firmy i instytucje, a nie klienci. Badania obejmują przeważnie:

  • badanie rynku dóbr inwestycyjnych
  • zadowolenie klientów instytucjonalnych
  • badanie konkurencji

Badania ad hoc

Badania ad hoc są przygotowywane i prowadzone specjalnie na zamówienie i wyłączność jednego klienta. Projektowane są pod kątem indywidualnych potrzeb i dostosowane do specyficznych wymagań.

Badanie typu Mystery Shopping

Tajemniczy klient badający usługi, funkcjonowanie przedsiębiorstw komercyjnych i instytucji publicznych.