Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.   zamknij

OMNIBUS PODKARPACKI

Omnibus Podkarpacki jest zaprojektowany jako cykliczne badanie telefoniczne (CATI) wśród losowej reprezentatywnej grupy 500 mieszkańców województwa podkarpackiego w wieku 15 lat i więcej.

Kwestionariusz badania omnibusowego zawiera bloki pytań zlecone przez różnych klientów, dzięki czemu koszt badania jest niski – płaci się bowiem za poszczególne pytania i nie pokrywa kosztów całego przedsięwzięcia. Możliwe jest również zamówienie pytań w badaniu realizowanym wśród przedsiębiorców mających swe siedziby w województwie podkarpackim.

Omnibus Podkarpacki realizowany jest techniką CATI. Są to wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo. W trakcie realizacji badania ankieterzy są nadzorowani przez koordynatora, który na bieżąco śledzi jego przebieg oraz kontroluje jakość pracy ankieterów.

Badanie Omnibus jest reprezentatywne dla mieszkańców województwa podkarpackiego ze względu na wiek, płeć, podregion oraz wielkość miejscowości zamieszkania. Zleceniodawcy otrzymują zestawienie odpowiedzi ogółu badanych wraz z podziałem na następujące zmienne:

  • płeć
  • wiek
  • sytuacja zawodowa
  • wykształcenie
  • wielkość miejscowości zamieszkania
  • region zamieszkania
  • deklarowana wysokość zarobków na osobę w gospodarstwie domowym
  • liczba osób w gospodarstwie domowym


Uzyskane wyniki są przekazywane w postaci wykresów oraz tabel zawierających dane statystyczne. Na życzenie Klienta BD Center prowadzi szczegółowe analizy danych, również z zastosowaniem zaawansowanych technik statystycznych. Zamówienie może obejmować także przygotowanie raportu przedstawiającego wyniki analiz wraz z ich interpretacją. Dodatkowo proponujemy Państwu kompleksową usługę budowania oraz wdrażania strategii marketingowej firmy adekwatnej do uzyskanych wyników badań.